Φροντίζουμε για την κοινωνία

Oops! Μια φρέσκια καμπάνια

Με αφορμή την Ημέρα Ασφάλισης στις 11/11 και στο πλαίσιο της αποστολής της, η Ένωση επιμελήθηκε μια νέα, φρέσκια και διαφορετική καμπάνια για την ανάδειξη της αξίας της ασφάλισης.

Διαχρονικά η Ένωση επιλέγει την ευαισθητοποίηση του κοινού με έξυπνα μηνύματα που δεν τρομάζουν αλλά προσφέρουν αφορμή για γόνιμο προβληματισμό. Η νέα καμπάνια είναι πιστή σε αυτό το πνεύμα, ταυτόχρονα όμως προσφέρει μια καινούρια οπτική σε επίπεδο κεντρικής ιδέας  και υλοποίησης.

Κεντρικό θέμα της καμπάνιας είναι τα απρόβλεπτα γεγονότα που δημιουργούν τις δικές τους ανατροπές στην πορεία της ζωής μας. Μόνο που εδώ τα απρόοπτα παίρνουν σάρκα και οστά μπροστά στα μάτια μας. Γίνονται οι ήρωες των ιστοριών μας, η φυλή των Oops!

Τι είναι αυτή η φυλή; Μικρά χαριτωμένα αλλά και αδέξια πλασματάκια, που χωρίς να το θέλουν δημιουργούν γύρω τους απρόβλεπτες εξελίξεις. Χωρίς καν να το καταλάβουν, προκαλούν τρακαρίσματα στο δρόμο, γερά κρυολογήματα ή απώλεια εισοδήματος στους γείτονες, μέχρι και σεισμούς!

Ο θεατής αντιλαμβάνεται ότι δεν μπορούμε να ξέρουμε πότε θα συναντήσουμε μπροστά μας τα Oops και τις ανατροπές που προκαλούν. Γιατί εμείς δεν έχουμε αντιληφθεί μέχρι σήμερα την ύπαρξή τους, αυτά όμως βρίσκονται γύρω μας και ανά πάσα στιγμή μπορούν να μας κάνουν να αναφωνήσουμε… “Oops!”.

Η νέα καμπάνια βασίζεται σε τεχνική 3d animation. Με υπογραφή και κεντρικό μήνυμα το motto της Ένωσης, Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω.

Ο κόσμος των αξιαγάπητων Oops! αποκαλύπτεται στο κοινό με 4 video που το καθένα εστιάζει σε μια διαφορετική κατηγορία ασφάλισης: σεισμό, αυτοκίνητο, σύνταξη, υγεία. Τα video θα προβληθούν σε Facebook και YouTube, ενώ η καμπάνια θα υποστηριχθεί και με άλλα μέσα και ενέργειες.

Καμπάνια "Σε μένα θα τύχει;"

Πολλοί θεωρούμε ότι τα απρόοπτα της ζωής δεν θα χτυπήσουν ποτέ την πόρτα μας. Συχνά λέμε “Σε μένα θα τύχει;”. Έτσι δεν προνοούμε για το μέλλον. Παίζουμε με τις πιθανότητες, σαν να είναι η ζωή τυχερό παιχνίδι.

Ακριβώς αυτή την αντίληψη θελήσαμε να αλλάξουμε, με όπλο το χιούμορ, με την καμπάνια “Σε μένα θα τύχει;”. Φρέσκια και ανάλαφρη, η ψηφιακή καμπάνια αποτελείται από 4 αυτοτελή video.

Μπορείτε να δείτε τα video στο YouTube κανάλι μας εδώ:
https://www.youtube.com/user/eaee1907

Στην καμπάνια εμφανίζονται τέσσερις επώνυμοι πρωταγωνιστές σε ζευγάρια. Η Κατερίνα Ζαρίφη συμπρωταγωνιστεί με τη Μαρία Μπεκατώρου, ενώ οι Λευτέρης Ελευθερίου και Θανάσης Τσαλταμπάσης είναι το δεύτερο πρωταγωνιστικό δίδυμο.

Μέσα από ένα πρίσμα χιουμοριστικό βλέπουμε, δύο χαρακτήρες, τον προνοητικό και τον απερίσκεπτο. Ο τελευταίος αρνείται να φανταστεί ότι θα του συμβεί οτιδήποτε, για να έρθει πολύ γρήγορα, μέσα από την εξέλιξη της ιστορίας, η κωμική διάψευση των προβλέψεών του. Τα video δείχνουν με ανθρώπινο, συμβολικό και απλό τρόπο ότι τα απρόοπτα μπορούν να τύχουν σε όλους και για αυτόν ακριβώς τον λόγο η ιδιωτική ασφάλιση μας στηρίζει ώστε να αντιμετωπίσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανατροπές που μας φέρνει η ζωή, μικρές ή μεγάλες. Κάθε video εστιάζει σε μια σημαντική κατηγορία ασφάλισης (αυτοκινήτου, υγείας, περιουσίας/σεισμού και ζωής/σύνταξης).

Η καμπάνια ξεκίνησε στις 12/2/2018 και είχε διάρκεια 2 μήνες. Η υποδοχή της από το κοινό ήταν πολύ θερμή, αφού μόνο σε Facebook και YouTube σημείωσε αθροιστικά πάνω από 870.000 views.

Στόχος μας ήταν με μία διαφορετική προσέγγιση, να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε τους πολίτες για τα απρόοπτα της ζωής, αναδεικνύοντας την έννοια της φροντίδας, όπως εκφράζεται μέσα από το μότο μας “Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω”.

Καμπάνια “Μην οδηγείς όταν πίνεις”

Η οδήγηση μετά την κατανάλωση αλκοόλ είναι μία από τις κύριες αιτίες ατυχημάτων. Η ΕΑΕΕ, θέτοντας πάντα ως προτεραιότητα την Πρόληψη Τροχαίων Ατυχημάτων και την ανάδειξη της οδικής ασφάλειας, σχεδίασε και υλοποίησε μια πρωτότυπη καμπάνια για την ευαισθητοποίηση των πολιτών γύρω από το θέμα.

Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2017 με κύριο μήνυμα «Ακόμα και με ένα ποτό, η όρασή σου στο δρόμο μειώνεται επικίνδυνα. Μην οδηγείς όταν πίνεις». Αποτέλεσε τη συνέχεια αντίστοιχης δράσης του 2016, που είχε σημειώσει μεγάλη επιτυχία, αφού προσέγγισε 35.000 περίπου πολίτες σε 12 διαφορετικά σημεία στην Ελλάδα.

Το 2017 η διαφορετική αυτή δράση «ταξίδεψε» σε ακόμα περισσότερα σημεία όπου συχνάζουν νέοι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (14 συνολικά), με στόχο την ευαισθητοποίηση ακόμα μεγαλύτερης μερίδας κοινού και τη μεγιστοποίηση της απήχησης του μηνύματος.

H καμπάνια προσέγγισε το κοινό με τρόπο ευφάνταστο και εύστοχο. Βασικό μέσο της ήταν χιλιάδες έντυπα, κομμένα σε σχήμα τεράστιου ποτηριού με cocktail, τα οποία τοποθετήθηκαν από ειδική ομάδα εθελοντών σε αυτοκίνητα και μηχανές. Στα ποτήρια αυτά ήταν τυπωμένο και το μήνυμα της καμπάνιας.

Στόχος ήταν οι οδηγοί που επέστρεφαν στο όχημά τους από τη διασκέδασή τους, έχοντας πιθανότατα καταναλώσει αλκοόλ, να νιώσουν έκπληξη και προβληματισμό. Να συνειδητοποιήσουν ότι, σε περίπτωση που σκόπευαν να οδηγήσουν, θα εξέθεταν τον εαυτό τους και τους άλλους σε κίνδυνο, λόγω της μειωμένης όρασης από την κατανάλωση αλκοόλ.

Η ΕΑΕΕ επέλεξε να μιλήσει άμεσα και πρωτότυπα στους νέους, προσεγγίζοντας ένα τόσο σημαντικό θέμα όπως είναι η οδήγηση κάτω από την επήρεια του αλκοόλ, με έναν απλό αλλά θετικό τρόπο, που ευαισθητοποιεί χωρίς να φοβίζει ή να τρομάζει.

Μέλη ΕΑΕΕ

ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ