Φροντίζουμε για την κοινωνία

Μικρά και μεγάλα Oops σε νέες ιστορίες

Πέρσι η ΕΑΕΕ σύστησε για πρώτη φορά στο κοινό τα Oops, χαριτωμένους αλλά και αδέξιους χαρακτήρες animation που προκαλούν - άθελά τους - απρόοπτα στη ζωή μας. Τα Oops πρωταγωνίστησαν σε μια φρέσκια και διαφορετική καμπάνια που αναδεικνύει την αξία της ασφάλισης, με όπλο το χαμόγελο και την ευαισθητοποίηση μέσα από ευχάριστες αλλά και γεμάτες νόημα ιστορίες.

Μετά την επιτυχία της αρχικής καμπάνιας, που συγκέντρωσε περισσότερο από 1 εκατ. views στα Social Media και 9.000 συμμετοχές στον online διαγωνισμό, τα Oops επιστρέφουν δριμύτερα. Και μάλιστα μας συστήνουν και την υπόλοιπη οικογένειά τους, και συγκεκριμένα τα Oops Jr, δηλαδή τα μικρά απρόοπτα. Γιατί ακόμα και το πιο μικρό απρόοπτο χρειάζεται την προσοχή μας! 

Για τι είναι ικανά τα Oops Jr; Για τα πάντα! Από μια εκτός ελέγχου “εισβολή” με ρόλερ στο προαύλιο του σχολείου μέχρι το πιο επεισοδιακό άναμμα τούρτας γενεθλίων. Οι νέες περιπέτειες των Oops αποτυπώνονται σε 4 video που θα αναρτηθούν στα Social Media στο διάστημα Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2019. Κάθε μια από αυτές τις ιστορίες θα εστιάζει σε μια διαφορετική ασφαλιστική κατηγορία. Παράλληλα θα υπάρχει πλούσιο και τακτικό περιεχόμενο στα Social Media της Ένωσης. 

Τέλος, η καμπάνια πλαισιώνεται και φέτος από online διαγωνισμό, που θα διεξαχθεί επίσης σε 4 φάσεις και καλεί τους χρήστες να ανακαλύψουν τα κρυμμένα Oops της ζωής, διεκδικώντας χρήσιμα δώρα αλλά και γνωρίζοντας ωφέλιμες πληροφορίες και συμβουλές για θέματα πρόληψης.

Ήδη βρίσκεται online το πρώτο video της νέας καμπάνιας. Μείνετε συντονισμένοι, γιατί οι ιστορίες των Oops Jr επιβεβαιώνουν με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο μια γνωστή παροιμία της φυλής τους: από μικρά απρόοπτα μαθαίνεις μεγάλες αλήθειες!

Καμπάνια "Σε μένα θα τύχει;"

Πολλοί θεωρούμε ότι τα απρόοπτα της ζωής δεν θα χτυπήσουν ποτέ την πόρτα μας. Συχνά λέμε “Σε μένα θα τύχει;”. Έτσι δεν προνοούμε για το μέλλον. Παίζουμε με τις πιθανότητες, σαν να είναι η ζωή τυχερό παιχνίδι.

Ακριβώς αυτή την αντίληψη θελήσαμε να αλλάξουμε, με όπλο το χιούμορ, με την καμπάνια “Σε μένα θα τύχει;”. Φρέσκια και ανάλαφρη, η ψηφιακή καμπάνια αποτελείται από 4 αυτοτελή video.

Μπορείτε να δείτε τα video στο YouTube κανάλι μας εδώ:
https://www.youtube.com/user/eaee1907

Στην καμπάνια εμφανίζονται τέσσερις επώνυμοι πρωταγωνιστές σε ζευγάρια. Η Κατερίνα Ζαρίφη συμπρωταγωνιστεί με τη Μαρία Μπεκατώρου, ενώ οι Λευτέρης Ελευθερίου και Θανάσης Τσαλταμπάσης είναι το δεύτερο πρωταγωνιστικό δίδυμο.

Μέσα από ένα πρίσμα χιουμοριστικό βλέπουμε, δύο χαρακτήρες, τον προνοητικό και τον απερίσκεπτο. Ο τελευταίος αρνείται να φανταστεί ότι θα του συμβεί οτιδήποτε, για να έρθει πολύ γρήγορα, μέσα από την εξέλιξη της ιστορίας, η κωμική διάψευση των προβλέψεών του. Τα video δείχνουν με ανθρώπινο, συμβολικό και απλό τρόπο ότι τα απρόοπτα μπορούν να τύχουν σε όλους και για αυτόν ακριβώς τον λόγο η ιδιωτική ασφάλιση μας στηρίζει ώστε να αντιμετωπίσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανατροπές που μας φέρνει η ζωή, μικρές ή μεγάλες. Κάθε video εστιάζει σε μια σημαντική κατηγορία ασφάλισης (αυτοκινήτου, υγείας, περιουσίας/σεισμού και ζωής/σύνταξης).

Η καμπάνια ξεκίνησε στις 12/2/2018 και είχε διάρκεια 2 μήνες. Η υποδοχή της από το κοινό ήταν πολύ θερμή, αφού μόνο σε Facebook και YouTube σημείωσε αθροιστικά πάνω από 870.000 views.

Στόχος μας ήταν με μία διαφορετική προσέγγιση, να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε τους πολίτες για τα απρόοπτα της ζωής, αναδεικνύοντας την έννοια της φροντίδας, όπως εκφράζεται μέσα από το μότο μας “Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω”.

Καμπάνια “Μην οδηγείς όταν πίνεις”

Η οδήγηση μετά την κατανάλωση αλκοόλ είναι μία από τις κύριες αιτίες ατυχημάτων. Η ΕΑΕΕ, θέτοντας πάντα ως προτεραιότητα την Πρόληψη Τροχαίων Ατυχημάτων και την ανάδειξη της οδικής ασφάλειας, σχεδίασε και υλοποίησε μια πρωτότυπη καμπάνια για την ευαισθητοποίηση των πολιτών γύρω από το θέμα.

Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2017 με κύριο μήνυμα «Ακόμα και με ένα ποτό, η όρασή σου στο δρόμο μειώνεται επικίνδυνα. Μην οδηγείς όταν πίνεις». Αποτέλεσε τη συνέχεια αντίστοιχης δράσης του 2016, που είχε σημειώσει μεγάλη επιτυχία, αφού προσέγγισε 35.000 περίπου πολίτες σε 12 διαφορετικά σημεία στην Ελλάδα.

Το 2017 η διαφορετική αυτή δράση «ταξίδεψε» σε ακόμα περισσότερα σημεία όπου συχνάζουν νέοι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (14 συνολικά), με στόχο την ευαισθητοποίηση ακόμα μεγαλύτερης μερίδας κοινού και τη μεγιστοποίηση της απήχησης του μηνύματος.

H καμπάνια προσέγγισε το κοινό με τρόπο ευφάνταστο και εύστοχο. Βασικό μέσο της ήταν χιλιάδες έντυπα, κομμένα σε σχήμα τεράστιου ποτηριού με cocktail, τα οποία τοποθετήθηκαν από ειδική ομάδα εθελοντών σε αυτοκίνητα και μηχανές. Στα ποτήρια αυτά ήταν τυπωμένο και το μήνυμα της καμπάνιας.

Στόχος ήταν οι οδηγοί που επέστρεφαν στο όχημά τους από τη διασκέδασή τους, έχοντας πιθανότατα καταναλώσει αλκοόλ, να νιώσουν έκπληξη και προβληματισμό. Να συνειδητοποιήσουν ότι, σε περίπτωση που σκόπευαν να οδηγήσουν, θα εξέθεταν τον εαυτό τους και τους άλλους σε κίνδυνο, λόγω της μειωμένης όρασης από την κατανάλωση αλκοόλ.

Η ΕΑΕΕ επέλεξε να μιλήσει άμεσα και πρωτότυπα στους νέους, προσεγγίζοντας ένα τόσο σημαντικό θέμα όπως είναι η οδήγηση κάτω από την επήρεια του αλκοόλ, με έναν απλό αλλά θετικό τρόπο, που ευαισθητοποιεί χωρίς να φοβίζει ή να τρομάζει.

Μέλη ΕΑΕΕ

ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ